Salam.
Disaat saat akhir ramadhan..
Target nak khatam al-quran sepanjang ramadhan ni memang rasanye xtercapai.
Banyak lagi kut yang nak kena baca.
Ramadhan pun dah tinggal beberapa hari je lagi.
Kesibukkan yang melanda diri memang xboleh nak dielakkan.
Apa-apa pun..
SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDIL FITRI
MAAF ZAHIR & BATIN
P/S : Xsabar nak balik kg....
ANDA BERMINAT
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
~ APALAH NASIB KAMU SI ROSE OIII ~
Assalammualaikum Awak memang penggemar bunga rose. Lagi - lagi rose bewarna purple. Tapi tulah, susah nak jumpa warna rose purple ni. Masa a...
-
Assalammualaikum Menu dinner kami 3 beranak semalam adalah kambing bakar by AF. Anak awak yang sulung berada di rumah kakak ipar. Bila awak...
-
Assalammualaikum Alhamdulillah. Hari ini hari ke-2 kita menyambut ramadhan. Semoga Allah panjangkan umur & diberikan kesihatan yang ...
-
Assalammualaikum Awak memang suka makan kuih - kuih tradisi. Bak kata orang kuih orang - orang lama. Time puasa ni memang berlambak la ...
No comments:
Post a Comment