Salam...
Masuk office terus nak taip minit, bukan main rajin lagi.
Nak pulun bagi habis kononnya.
Pastu bos bagitahu dia nak keluar melawat gerai dan ladang yang berhampiran.
Bilik dia gelap dan dia angkut semua beg dia..maybe dah xmasuk petang ni...huhuhuhu
So...mood nak menaip minit terus down..hahahahahahaha
Gelak besar....
Tapi..
Langsung xad idea nak buat entri apa hari ni..
Mood rajin dah suam-suam kuku.
Nah cer korang masuk kat blog ni tengok gambar motor Harley Davidson yang antik2. Aku pun xpernah tengok semuanya unik sangat.
P/S : korang pernah xnaik motor harley davidson?..kalo pernah naik, nak tanyelah kat mana breaknya?
ANDA BERMINAT
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
~ APALAH NASIB KAMU SI ROSE OIII ~
Assalammualaikum Awak memang penggemar bunga rose. Lagi - lagi rose bewarna purple. Tapi tulah, susah nak jumpa warna rose purple ni. Masa a...
-
Assalammualaikum Cepat sangat masa berlalu kan. Hari ini dah 4 Ramadhan.Tup -tup dah nak raya. Semalam sedang awak blogwalking, a...
-
Assalammualaikum Menu dinner kami 3 beranak semalam adalah kambing bakar by AF. Anak awak yang sulung berada di rumah kakak ipar. Bila awak...
-
Assalammualaikum Alhamdulillah. Hari ini hari ke-2 kita menyambut ramadhan. Semoga Allah panjangkan umur & diberikan kesihatan yang ...
No comments:
Post a Comment