expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass>

Isnin, 29 Mei 2017

JAMUAN SAMBUT RAMADHAN & PELAJAR PRAKTIKAL LAST DAY

Assalammualaikum
Selamat Pagi

Selamat Berpuasa yang ke - 3 hari
Entri ni saja nak throwback balik
Asalnya memang nak buat entri hari khamis lepas selepas jamuan. Tapi memandangkan kesibukan kerja - kerja pejabat awak tangguhkan lah sehingga ke hari ini.

Pejam  celik - pejam celik dah 4 bulan budak praktikal di pejabat awak ni. Rasa macam baru je lagi dan hari ini ada seorang lagi pelajar melaporkan diri untuk praktikal disini. 
Rasa malas pulak nak menaip panjang - panjang bulan puasa ni..hahahahaha

Awak hidangkan gambar sekitar majlis hari tu jelah...

Aktiviti bakar - membakar ayam & ikan keli

Nampak tak puding tu.. Awak yang buat

Ayam bakar & keli bakar

Air asam dari air tangan my husband.....

P/S : Rasa Nak bakar - membakar juga hari ni..nak minta en.shuben buatkan air asam lah




2 ulasan:

  1. Ayam bakar tu menggoda. hehe.

    BalasPadam
  2. Hehhehehe....bulan puasa ni tengok air sirap pun menggoda..Selamat berpuasa Eyqa Zq

    BalasPadam

THANKS FOR COMMENT...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails