Salam..
Minggu depan nak bawa Dhiya Aisya ke Tapah...
Rindu yang xtertanggung dengan anak terpaksa aku buat keputusan macam ni...
jaga anak seorang diri tanpa suami ( bukan xad suami tapi suami jauh di kg)...
Harap-harap xad la perkara elok jadi kat anak aku semasa hantar ke pengasuh...Takut juga jadi kes2 penderaan macam kat tv 2..Xsanggup rasanye kalau anak sendiri y kena dera...
P/S : happy sangat dapat jg anak sendiri..
ANDA BERMINAT
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
~ APALAH NASIB KAMU SI ROSE OIII ~
Assalammualaikum Awak memang penggemar bunga rose. Lagi - lagi rose bewarna purple. Tapi tulah, susah nak jumpa warna rose purple ni. Masa a...
-
Assalammualaikum Cepat sangat masa berlalu kan. Hari ini dah 4 Ramadhan.Tup -tup dah nak raya. Semalam sedang awak blogwalking, a...
-
Assalammualaikum Menu dinner kami 3 beranak semalam adalah kambing bakar by AF. Anak awak yang sulung berada di rumah kakak ipar. Bila awak...
-
Assalammualaikum Alhamdulillah. Hari ini hari ke-2 kita menyambut ramadhan. Semoga Allah panjangkan umur & diberikan kesihatan yang ...

No comments:
Post a Comment