Salam......
Ni ha..header baru aku...
Tapi kenapa xpenuh...jenuh dah edit bagai xmau jadi gak..fedup betul...
Ada sape2 boleh tolong x...maklumlah aden ni xberapa nak pandai dalam bab2 mcm ni....
P/S : Tolongla ye.....
ANDA BERMINAT
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
~ APALAH NASIB KAMU SI ROSE OIII ~
Assalammualaikum Awak memang penggemar bunga rose. Lagi - lagi rose bewarna purple. Tapi tulah, susah nak jumpa warna rose purple ni. Masa a...
-
Assalammualaikum Menu dinner kami 3 beranak semalam adalah kambing bakar by AF. Anak awak yang sulung berada di rumah kakak ipar. Bila awak...
-
Assalammualaikum Alhamdulillah. Hari ini hari ke-2 kita menyambut ramadhan. Semoga Allah panjangkan umur & diberikan kesihatan yang ...
-
Assalammualaikum Awak memang suka makan kuih - kuih tradisi. Bak kata orang kuih orang - orang lama. Time puasa ni memang berlambak la ...

No comments:
Post a Comment