expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass>

Khamis, 4 April 2013

KAMI BERTIGA....

Salam,

Cepat sangat masa berlalu.
Sekarang hanya tinggal kami bertiga sahaja..
Rasa sunyi je rumah 2. tapi xadalah sunyi sangat masing-masing masih bersuara lagi..Tapi xadalah sebising macam dulu-dulu..
 Dulu bile nak kuar je, mesti kami akan kuar berlima, sekarang bertiga je...

Rindu sangat-sangat kat Diela n Dee..Diaorang dah berpindah dan entah bile la dapat jumpa diaorang balik...


Diela..Rindu sangat kat minah ni..masih single tau tengoklah 2 cute kan


Dee yang cantik n lemah lembut orangnye
Kalo dah cantik macam ni dah tentu berpunye..kahwin dah pun
Merangkap roomate aku ni...


So, sekarang ni tinggallah kami bertiga sahaja lagi kat rumah 2


2 orang disebelah kanan n kiri 2 masih available

P/S : Rindu sangat kat korang.....Nanti kite buat perjumpaan tau...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

THANKS FOR COMMENT...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails