Thursday, April 18, 2013

RUMAH IDAMAN

Salam.

Setiap orang mesti nak ada rumah sendiri.
Lagi-lagi bile yang dah berumah tangga, nak ada rumah sendiri & nak hias rumah sendiri.

Lagi-lagi dapat rumah macam ni.



Besar & cantik sangat..Tapi larat ke nak kemas,
Lainla gaji berjuta-juta bolehlah upah berpuluh-puluh org gaji.
Kalo aku sesuai jadi org gaji jelah kot dalam rumah ni..huhuhuhuhuhu
Entah bila la boleh dapat rumah macam ni.

Aku paling suka part nak hias bilik tidur.
Haruslah kan, kalo tempat tidur kita bersih, selesa, sedap je mata memandang, tidur pun lena, esok pagi bangun je jadi cergas & bersemangat.











Runag tamu biarlah nampak ringkas, kemas & selesa
Xpayah banyak warna pun ok, serabut je tengok banyak-banyak warna ni..


 



Orang perempuan memang xsuke berkongsi dapur dengan sesiapa pun termasuk mak & mil. Jenis aku memang macam ni la. xtaulah korang. Sebab 2 kalo dekat rumah mil aku jarang sangat masak, antara sebab utamanya, aku memang xreti nak masak..huhuhuhuhu


Ruang dapur colour hijau 2 aku suke sangat...sweet je. nak masak pun seronok kalo dapat ruang dapur macam ni..

Semua gambar-gambar ni aku ambil dari Home Decorating, banyak lagi gambar-gambar yang menarik kat situ, Korang boleh tengok mana nak tau nak buat perubahan rumah raya tahun ni...

P/S : Entry ni khas untuk my Husband, minta-minta dia baca entry ni.

No comments:

RESTAURANT PANAS & PEDAS ~ KAMUNTING, PERAK

 Assalammualaikum Salam Jumaat. Harap semua bloggers masih sudi untuk singgah ke sini lagi.  Minggu lepas awak dan family ada makan kat keda...