expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass>

Rabu, 2 November 2011

AYUH SKIPING...AYUH SKIPING

Salam,
Seluruh badan hingga ke kaki, semuanya lenguh2 sangat hari ni.....Tapi terasa puas bile dapat buat loncatan menggunakan tali skiping semalam dengan loncatan beribu-ribu kali tanpa henti...hehehehe...Oppsss tipu je..150 kali sahaja itu pun entah betul entah idak kiraanya.

Semangat nak menguruskan badan sangat-sangat la berkobar-kobar, nasib baik member-member housemate pun join sekali semalam lagi la bersemangat nak buat loncatan beribu-ribu, tapi dah xterdaya hanya 150 kali sahaja yang termampu dilakukan, itu pun dah memadai rasanya bagi aku yang baru mula-mula nak berjinak dalam loncatan tali skiping ni...


Kesakitam dan kelenguhan kaki amat terasa kini. Memang sakit sangat...Ini maknanya betul la loncatan yang aku buat semalam kan. Insyaallah akan aku tingkatkan lagi loncatan hingga ke beribu-ribu dari masa ke semasa. Semangat ni...

P/S: Nak kurus..Nak kurus..Nak Kurus.....

3 ulasan:

  1. Nice blog posting. I'm just blogwalking and very interesting to stop here and read your post. I like this.

    But, dont forget to give us your comment into my blog ya.

    Thanks for share.

    BalasPadam
  2. sy baca skipping mmg bagus utk kuruskan badan.. good job. sy pun dulu slalu skipping, ley wat mcm2 style.skipping pown ada style tw! bhahaha..

    BalasPadam

THANKS FOR COMMENT...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails