Pengikut

Sabtu, 9 Julai 2011

KESEORANGAN PART 2

Malam yang sangat sunyi...Aku xdengar pun suara budak2 y slalu melepak dihadapan rumah aku ni..Mana semua orang kat taman ni pergi. Adakah aku sahaja y ad kat taman ni..mcm xlogik je..Teringat filem 'i am a legend'..memang menakutkan kalo smua org dh jd mcm 2..Aku juga x nampak pun cicak y selalu berkejaran..selalunya bukan main lagi berkejaran sampai tercabut ekor pun ada..huh..karang aku lestik br ko tau cicak, bukan men lg ye nk bermadu asmara nk bersaksikan aku, mentang2 aku keseorangan...

Aku keseorangan lagi..
Aku nak tonton tv. Nak tahu hal dunia, nak tahu tentang BERSIH y hangat sangt disebut-sebutkan, polis merata-rata buat kawalan..Tapi apakan daya, tv xad, bekas housemate aku dah bw tv dia pindah ikut rumah baru dia, so tinggallah aku keseorangan tanpa tv..Keseorangan lagi...

Waktu keseorangan ni, perut mula la berzikir2..So pergi pasar malam jap, nasibla pergi sorang2 la jawabnya..huhu..

Mula berfikir, sampai bila nk mcm ni ye?

0 ulasan:

Catat Ulasan

THANKS FOR COMMENT...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails