Pengikut

Jumaat, 24 Jun 2011

HUH..NI YANG BUAT AKU NAK MARAH NI...

Huh...
Kalau dah hutang 2 ingat-ingatla bayar balik. Ini tidak buat macam xad hutang plak..Buat aku hangin satu badan je. Time nak berhutang bukan main lagi merayu-rayu. Aku ni plak jenis yang cepat kesian. Pantang orang merayu-rayu mula la nak kesian. Tapi xkan aku plak yang sekarang ni nak merayu-rayu mintak hutang kat orang yang berhutang..

Emmm...
Nasib hubby aku xtahu pasal hal ni..kalau x..dengan dengan aku kena dengar ceramah free je. Entah sampai bile entah cermah 2 akan habis nanti.. Huh..Wahai si penghutang bayarlah hutang 2 cepat2..Jangan pandai berjanji sahaja..Sebab hal ni aku xboleh nak balik kampung, xboleh nak bershoping2. Sedih-sedih, geram-geram, rasa nak cekik-cekik je orang 2.

Eeeeee....
Aku tau la xberapa banyak sangat pun hutang yang aku kasi..Tapi dengan det sebanyak 2 aku boleh buat macam-macam tau..Huh.lepas ni aku memang serik nak bg hutang kat ko dah..Kalo ko xbg juga..siap la ko...Ko tunggu la ap aku nak buat nanti....hehehehehe...


0 ulasan:

Catat Ulasan

THANKS FOR COMMENT...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails