Huh...
Kalau dah hutang 2 ingat-ingatla bayar balik. Ini tidak buat macam xad hutang plak..Buat aku hangin satu badan je. Time nak berhutang bukan main lagi merayu-rayu. Aku ni plak jenis yang cepat kesian. Pantang orang merayu-rayu mula la nak kesian. Tapi xkan aku plak yang sekarang ni nak merayu-rayu mintak hutang kat orang yang berhutang..
Emmm...
Nasib hubby aku xtahu pasal hal ni..kalau x..dengan dengan aku kena dengar ceramah free je. Entah sampai bile entah cermah 2 akan habis nanti.. Huh..Wahai si penghutang bayarlah hutang 2 cepat2..Jangan pandai berjanji sahaja..Sebab hal ni aku xboleh nak balik kampung, xboleh nak bershoping2. Sedih-sedih, geram-geram, rasa nak cekik-cekik je orang 2.
Eeeeee....
Aku tau la xberapa banyak sangat pun hutang yang aku kasi..Tapi dengan det sebanyak 2 aku boleh buat macam-macam tau..Huh.lepas ni aku memang serik nak bg hutang kat ko dah..Kalo ko xbg juga..siap la ko...Ko tunggu la ap aku nak buat nanti....hehehehehe...
ANDA BERMINAT
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
~ APALAH NASIB KAMU SI ROSE OIII ~
Assalammualaikum Awak memang penggemar bunga rose. Lagi - lagi rose bewarna purple. Tapi tulah, susah nak jumpa warna rose purple ni. Masa a...
-
Assalammualaikum Menu dinner kami 3 beranak semalam adalah kambing bakar by AF. Anak awak yang sulung berada di rumah kakak ipar. Bila awak...
-
Assalammualaikum Alhamdulillah. Hari ini hari ke-2 kita menyambut ramadhan. Semoga Allah panjangkan umur & diberikan kesihatan yang ...
-
Assalammualaikum Awak memang suka makan kuih - kuih tradisi. Bak kata orang kuih orang - orang lama. Time puasa ni memang berlambak la ...
No comments:
Post a Comment