Monday, July 12, 2010

Malasnya......


Ni la gambar aku n kawan kau time darjah 6..hehehehe

Hai semua.....
Selamat Petang.......
Emmmmm...malasnya....malas sangat2.....nk update blog pun malas....
Rasanya dah lama sangat aku xupdate blog aku ni....entahla..mcm xad idea je....
Nak cerite pasal ap ye....?????
Entahla......

Haaa...baru aku ingat....
aku ad balik kg...sabtu n ahad tadi....
Aku ad jumpa member2 lama aku time sek ren dah dulu....waaaa..byk yang dah kawen n semua bdan makin membesar...happy la 2 kan....aku ad juga melawat sek rendah aku 2 n p lawat kelas darjah 6 Bistari...mcm2 kenangan...xboleh lupa la...

Aku ad juga melawat member aku yang baru aje lepas bersalin....comel betul baby dia...

No comments:

RESTAURANT PANAS & PEDAS ~ KAMUNTING, PERAK

 Assalammualaikum Salam Jumaat. Harap semua bloggers masih sudi untuk singgah ke sini lagi.  Minggu lepas awak dan family ada makan kat keda...