Salam.
Wah - wah semakin rajin nampak gayanya owner blog ni nak mengupdate blognya.....heheheheh
Sambil diiringi dengan lagu Engkaulah Yang Satu - Wow
Teringat pulak zaman cinta - cintun dulu - dulu.
En. Hubby mesti tujukan lagu 2 tiap - tiap hari....
Romantik tak......huhuhu
Pagi ni si anak meragam tak nak pergi Taska
Sampai je Taska mulalah nak turunkan hujan renyai - renyainya..
Pujuk - memujuk sampailah punch card awak merah hari ni...
Sabar jelah...Anak oh anak..
Itu pun awak umpan nak bawa pergi taman lepas balik dari Taska then nak belikan belon & gula banyak - banyak....
P/S : Akhirnya berjaya juga awak pujuk tanpa mengeluarkan volume yang tinggi....heheheh...
ANDA BERMINAT
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
~ APALAH NASIB KAMU SI ROSE OIII ~
Assalammualaikum Awak memang penggemar bunga rose. Lagi - lagi rose bewarna purple. Tapi tulah, susah nak jumpa warna rose purple ni. Masa a...
-
Assalammualaikum Cepat sangat masa berlalu kan. Hari ini dah 4 Ramadhan.Tup -tup dah nak raya. Semalam sedang awak blogwalking, a...
-
Assalammualaikum Menu dinner kami 3 beranak semalam adalah kambing bakar by AF. Anak awak yang sulung berada di rumah kakak ipar. Bila awak...
-
Assalammualaikum Alhamdulillah. Hari ini hari ke-2 kita menyambut ramadhan. Semoga Allah panjangkan umur & diberikan kesihatan yang ...

2 comments:
singgah sini..
dia tengok mama dia cantik sangat ingat nak gi jalan. tu yang tak mau ke taska. hihihi ragam anak-anak kan.
susah juga bila si comel ni meragam ya.. ^_^
Post a Comment