Salam,
Rasa seronok je tengok baby si tembun ni senyum....huhuhuhuhuhu
Senyum seronok, sebab nak pi jalan-jalan...tengok ajelah tangannye 2, xsabar2 nak suruh org angkat dia keluar dar buai 2....Comelnye si tembun ni....
hahaha..ni muka xboleh blah....
Muka masam, kena duduk dalam buai...nak suruh senyum pun susah...Agah macam mana pun xkan senyum, kecuali nak angkat dia keluar dari buai je baru nak senyum.....
P/S: Ini bukan anak aku ok...Ini baby y mak aku ngasuh di kg, Ramai member aku yang salah faham bile aku uplode gambar ni masuk dalam FB...Aku baru kahwin 6 bulan je, masa bile plak aku ada anak sebesar ini, melainkan.....?????
ANDA BERMINAT
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
~ APALAH NASIB KAMU SI ROSE OIII ~
Assalammualaikum Awak memang penggemar bunga rose. Lagi - lagi rose bewarna purple. Tapi tulah, susah nak jumpa warna rose purple ni. Masa a...
-
Assalammualaikum Cepat sangat masa berlalu kan. Hari ini dah 4 Ramadhan.Tup -tup dah nak raya. Semalam sedang awak blogwalking, a...
-
Assalammualaikum Menu dinner kami 3 beranak semalam adalah kambing bakar by AF. Anak awak yang sulung berada di rumah kakak ipar. Bila awak...
-
Assalammualaikum Alhamdulillah. Hari ini hari ke-2 kita menyambut ramadhan. Semoga Allah panjangkan umur & diberikan kesihatan yang ...
No comments:
Post a Comment