Esok nk cuti...petang ni apa lagi abs je time kerja cabutla balik kg....balik kampung, oooooo balik kg...bestnye.....
Tadi baru aku apply cuti dekat bos aku... nsb baik dia kaci cuti..kalo tidak....emmmmmm...xtau nk cakap ap?
Esok pagi pulak aku ad interview SPA kat Pulau Pinang...aku relaks je...macam xbersedia langsung dari segi mental n fizikal...laantakla..dapat ke xdapat lain kira...aku hanya nk tambahkan pengalaman je..hehehehe
Kalo rezeki aku berjaya dengan interview 2 macm mane ek?
Xkan xnk kj kat FAMA dah...ah..e2 len kira..nanti dapat keputusan baru la aku fikir...Sekarang xpayahla nk bebankan kepala aku nk pikir semua 2....
ANDA BERMINAT
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
~ APALAH NASIB KAMU SI ROSE OIII ~
Assalammualaikum Awak memang penggemar bunga rose. Lagi - lagi rose bewarna purple. Tapi tulah, susah nak jumpa warna rose purple ni. Masa a...
-
Assalammualaikum Cepat sangat masa berlalu kan. Hari ini dah 4 Ramadhan.Tup -tup dah nak raya. Semalam sedang awak blogwalking, a...
-
Assalammualaikum Menu dinner kami 3 beranak semalam adalah kambing bakar by AF. Anak awak yang sulung berada di rumah kakak ipar. Bila awak...
-
Assalammualaikum Alhamdulillah. Hari ini hari ke-2 kita menyambut ramadhan. Semoga Allah panjangkan umur & diberikan kesihatan yang ...
No comments:
Post a Comment