Wednesday, August 23, 2017

PROGRAM 4F (FRUIT, FLOWER & FOOD FIESTA) DI RTC GOPENG

Assalammualaikum

Okay sempena nak menyambut Hari Kemerdekaan yang ke 60 tahun. FAMA Negeri Perak telah membuat satu event bagi memeriahkan lagi Hari Kemerdekaan pada tahun ini. Awak sekadar nak mempromosikan program ni saja dan ingin menjemput semua warga Malaysia terutamanya orang - orang Perak, Moh le kome datang beramai - ramai untuk memeriahkan program ini. Tanpa pengunjung yang datang memang tak kan menjadi program seperti ini. 

Program ini berlangsung pada 24 Ogos - 27 Ogos 2017 di RTC Gopeng. Macam - macam aktiviti dan jualan akan berlangsung sepanjang program tersebut. Terutamanya jualan buah - buahan, bunga - buangaan pelbagai spesis, tumbuh - tumbuhan termasuk herba dan pelbagai makanan akan dijual.


Fruit on fire juga akan berlangsung dengan pelbagai buah seperti kepala pandan, Durian , Jagung , nenas, pisang nipah sabah dan cempedak.
Jualan Pisang & Cempedak goreng kawah Krup - krup. Ini bahagian awak.. Sesiapa yang nak rasa keenakan dan kerangupan pisang & cempedak gorang krup - krup boleh la berkunjung ke program ini.


P/S : Jemputlah kome datang beramai - ramai



No comments:

RESTAURANT PANAS & PEDAS ~ KAMUNTING, PERAK

 Assalammualaikum Salam Jumaat. Harap semua bloggers masih sudi untuk singgah ke sini lagi.  Minggu lepas awak dan family ada makan kat keda...