expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass>

Khamis, 17 September 2015

LAKSA KETAM SUPER SEDAP...BAK HANGGGG...

Salam..
Memang lama sangat tak update entry..
Nak tengok blog pun dah tak bersemangat...
Tapi hari ni, dengan kerajinan setipis bawang update la  satu entry...
Sebabnya....
Sedih awak nak khabarkan....
Tapi nak habaq juga la....
2 3 minggu ni awak dah tak boleh nak berwhatsap, berwechat, berbeetalk, berinstagram, berfacebook....
Sedih bak hang....
Handphone tetiba buat hal ngan awak.....
Errrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..........
Macam poyo je kan.....


Awak nak habaq...2 gambar laksa awak makan semalam..
Sedap sesangat weiiiii
Sampai ke la ni awak masih terasa kesedapannya....
Hangpa kalau datang Bagan Serai, Perak jangan lupa singgah rasa noh
D' Serai Cafe...


P/S : Jiwa kacau

2 ulasan:

  1. huaaaaa, mcm mana nk mkn ketam dgn laksa ni, mst habis baju, dia sediakan apron x, hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. kikikiki...bawa apron sendiri la...heheheheh

      Padam

THANKS FOR COMMENT...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails