expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass>

Khamis, 9 Mei 2013

DASYAT`~~~~~SERAM JE TENGOK

Salam.

Seram je aku tengok video ni.
Nak buang something dalam badan tanpa buat pembedahan..Mencurah-curah darah keluar tapi xad luka.
Macam mana dia buat pun xterjangkau dek akal.

Nak tengok video 2..tgk kat SINI

P/S :Aku sebenarnya xreti nak upload video 2 masuk dalam entry. Sebabnye video 2 bukan dekat youtube..kalo kat youtube mb senang je aku nak upload.. Aku jumpa video ni kat FB. So, korang kalo yang rajin2 2 boleh la buat tutorial cara nak upload video dalam FB  masuk dalam entry.

2 ulasan:

  1. salam kenal..betul ke tu ya..seram geli pn ada..boleh dia kuarkan isi dlm perut..

    BalasPadam

THANKS FOR COMMENT...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails