Pengikut

Ahad, 29 Mei 2011

HUH....KALAU IA PUN MINTAK LA MAAF

Salam & Selamat Tengahari...
Baru balik dari kedai buku..ngan usha2 novel. Tiba-tiba ada seorang budak perempuaan ni masuk kedai buku 2 n usha2 novel juga. Aku pun terjeling la kat budak perempuan 2 sebab dia kat sebelah aku je. Aku tengok gelagat dia, macam kalut aje budak perempuan ni. Mana xnya, dia baca sinopsis novel kat belakang 2 xsampai pun seminit. Pas2 letak n ambil plak novel lain,macam 2 la keadaannya seterus-seterusnya semasa aku berada kat situ. Memang la orang lain pun akan buat macam 2. Tapi xadla plak sekalut macam perempuan 2. Ish apa yang xkena ngan budak perempuan ni, dalam hati sempat lagi mengumpat..huhuhuhuhuhu

Dengan keadaan kalut dia 2, tiba-tiba 2 buah novel jatuh kat kaki n terkena betul-betul kat ibu jari aku..Sakit juga, tapi sakit 2 xla lama sangat n xmemudaratkan pun. Tapi bengangla juga, budak perempuan 2 buat bodoh je macam xad apa-apa yang berlaku. Nak kata maaf jauh sekali..Aku xkisah kalau dia memang xsengaja, tapi sekurang-kurangnya mintakla maaf. Susah sangat ke?ish..memang xad kesedaran sivik langsung.

Ni lagi satu kes yang buat aku bengang sekali lagi. Badan perempuan 2 kecik je, kalau akau nak berselisih ngan dia nak kesebalah kanan rasanya muat je. Tapi dia buat macam jalan bapak dia punya, langsung xbagi aku jalan. Apa yang xkena ngan budak perempuan ni pun aku xtau. macam xpaham-paham je aku nak kesebelah sana. Last sekali aku pun memusing 360 ° untuk kesebalah kanan plak. ish...memang bengangla..

Aku pun malas dah nak lama-lama kat kedai buku 2 n terus p kat kaunter nak bayar. perempuan 2 pun kalut gak keluar, n keluar terus xbeli sebuah buku pun. Tadi bukan main kalut sangat macam nak beli semua novel kat situ. Entahla....



1 ulasan:

  1. hehehe, tunggu nak raya nanti kot baru nk minta maaf.:)

    BalasPadam

THANKS FOR COMMENT...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails