expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass>

Rabu, 25 Ogos 2010

pabila ANJING DAN LEMBU BERTEMU...

KISAH ANJING DAN LEMBU yg mENGUMPAT

Anjing berbual-bual dengan Lembu ;
LEMBU: Hai anjing, apa habaq? Macam ada yg tak kena je?
ANJING: Aku tengah tension nih. Mau je aku gigit manusia tadi.
LEMBU : eh? kenapa?
ANJING: aku lalu tepi dua orang manusia lelaki dan perempuan yg sedang berkepit. Tetiba si lelaki terperanjat dan terus melompat dan berkata "
hoi anjing, pergi jauh-jauh, najis
!".
LEMBU: Ya, lah. Ko kan haram. Najis tahap berat bagi manusia. Biasalah tu.
ANJING: Kalau aku najis sekali pon, kalau dia tersentuh aku, boleh disamak. Yang dia sentuh dan raba-raba awek dia tu apa? Boleh ke nak sertu dosa?
LEMBU: Betul tu. Memegang wanita yg bukan mahramnya tanpa ikatan yg sah,
lebih dahsyat kenajisannya daripada memegang ko anjing, malah tak boleh suci sekalipun di sertuh...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

THANKS FOR COMMENT...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails