expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass>

Jumaat, 28 Julai 2017

BUAH BERRY

Assalammualaikum

Buah berry.
Awak memang dah lama tahu kewujudan buah ni.
Tapi sejujurnya awak tak tahu pokon buah ni macam mana.
Lagi pun buah ni bukan lah menarik minat untuk awak makan.
Rasanya masam - masam manis.
Masa ni awak tengah melawat mak sedara awak di Kg. Air Putih, Perak
Memang teruja sangat memetik buah ni.
Anak awak pula petik sambil makan.
Berry ni juga boleh buat jem, makan dengan roti

Berry yang dah masak bewarna hitam.

Awak nampak macam ulat bulu je...hihihi


2 ulasan:

  1. mak ada tanam.. tapi ai tak pernah makan lagi.. sementara nak tunggu jadi biru.. adik ipar dah ngap dulu..

    BalasPadam

THANKS FOR COMMENT...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails