expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass>

Selasa, 6 Jun 2017

SAMPAI HATI ANAK

Assalammualaikum
Selamat pagi semua.

Ramadhan yang ke - 11.
Semoga kita menjadi insan yang terpilih di Malam Lailatul Qadar pada tahun ini.

Okay..
Awak nak throwback kisah semalam
Semalam awak ada beli Durian Crepe
Rasa teringin sangat - sangat nak makan
Warnanya pula memang memukau
Padahal selama ini tak ada pun nak makan sangat
Memang mengada betul anak tekak awak ni.


Then awak letak la dalam peti sejuk.
Masa berbuka dah kenyang makan nasi, tak ada pula awak teringin nak makan
Okay, dalam hati makan waktu tengah malam sikitlah

Buka - buka peti sejuk cari durian crepe tinggal pinggan je lagi
Anak awak makan perabis semuanya..HUHUHUHUHU
Nak cari batu belah batu bertangkuplah macam ni.
Baba kata esok beli lain jelah.......
Anak oh anak oiiii!!!!!

P/S : Nasib anak yang perabis kan..Kalau baba, memang tarik muka 14 dah...HAHAHAHAH





2 ulasan:

  1. hihi..ada ke zaman sekarang batu belah batu bertangkup..:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahahah..tula kan kak, Selamat berpuasa kak Normi Nieza

      Padam

THANKS FOR COMMENT...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails