Tuesday, May 9, 2017

~~~SELAMAT PENGANTIN BARU MY BEST FRIEND~~~

As Salam

28.4.2017 adalah majlis pernikahan adik aku yang ke-4
Kitaorang memang rapat
Apa - apa masalah peribadi, Ketidakpuasan hati, bergosip memang kitaorang akan berkongsi cerita

Aku sebenarnya sedih...
Tapi aku pendamkan dalam diri..
Lepas ni tak ada dah orang yang nak dengar luahan hati aku.
Aku juga tumpang gembira sebab adik aku dah bertemu jodohnya walaupun beberapa kali kecundang dalam percintaan.

Lepas ni kemungkinan adik aku akan tinggal bersama suami di Johor. Kemungkinan juga setahun sekali baru dapat berjumpa. Apa - apa pun aku doakan kebahagian adik aku Aein bersama suaminya supaya kekal bahagia hingga ke akhir hayat & menjadi isteri yang solehah. Amin


P/S : Kakak & adik mana lagi comel?

2 comments:

Cik Nor said...

wah.lama dia xmuncul..hehe

ANDAIANNYA said...

hihihi..lama sangat tak muncul...rindu kak Normi Nieza..selalu komen kat blog kita..tq kak

RESTAURANT PANAS & PEDAS ~ KAMUNTING, PERAK

 Assalammualaikum Salam Jumaat. Harap semua bloggers masih sudi untuk singgah ke sini lagi.  Minggu lepas awak dan family ada makan kat keda...