expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass>

Khamis, 25 Mei 2017

PUDING BISKUT MAYAT @ BISKUT HUP SENG

Assalammualaikum
Selamat pagi 

Hari ini ada sedikit jamuan kat pejabat awak, iaitu jamuan menyambut Ramadhan dan juga untuk pelajat praktikal yang akan menamatkan sesi praktikal di pejabat awak ni.

Bos bagi arahan melalui aplikasi whatsup tugas - tugas yang perlu dibuat pada hari ini. Semua menu akan dimasak oleh rakan - rakan pejabat. So, hari ni macam busy sikitlah. Tu sebab pagi - pagi lagi awak dah buat entri sebelum nak memulakan tugas untuk  menghidang menu dan membuat persiapan bagi majlis hari ini. Sebenarnya waktu majlis awak pun tak tahu.heheheheh

Malam tadi awak pun buat la puding biskut mayat @ biskut hup seng. Puding ni memang mudah sangat nak membuatnya. Dan awak juga telah dibantu oleh anak awak. Aduh....memang haru betul. 

Proses mengukus

Dah siap..
Tak sampai 10 minit masaknya anak awak dah minta nak makan.

P/S : Awak buat 2 biji puding ni. 1 biji terpaksa tinggal kat rumah sebabnya anak awak dah cop untuk dia sorang je katanya..Alahai anak oiii






2 ulasan:

  1. Selalu buat puding roti, ni guna biskut, sama jugak ehh caranya?

    BalasPadam
    Balasan
    1. sama je caranya...cume saya lebihkan biskut dalam 16 keping sekali adunan

      Padam

THANKS FOR COMMENT...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails