Thursday, May 11, 2017

FAMILY BIRU

Assalammualaikum
Selamat pagi blogger

29.4.2017 adalah majlis kenduri kahwin adik aku yang ke 4
So.. kami adik - beradik decided la untuk buat baju tema colour biru
Mula tu masing - masing rasa takmau dengan colour pilihan yang aku cadangkan 
Memandangkan aku yang akan membeli kain baju tersebut..so aku pilih sendiri ajelah
Diaorang nak ke tak nak aku tetap beli colour tu juga
Memang betul - betul selfish la aku time tu.
Hahahahaha

Last - last semua suka dengan pilihan colour yang aku pilih tu bila dah siap jadi baju...
~~~lalalala~~~


Adik lelaki aku lagi sorang tak ada dalam ni. Kesian pulak kat dia sebabnya kena pergi pekan beli pen colour. Dari malam tu lagi aku p suruh beli, dia tak nak. kan dah tak dapat bergambar sekali




Bridemaids tangkap muat sebenarnya. Memang tak merancang pun nak jadi bridemaids pengantin, last - last minit baru terfikir nak jadi bridemaids ni.



My Daughter muka asyik nak masam aje......


Gambar dengan laki je tak ada.
Sebabnya laki awak tengah rajin  time tu..hihihihi

Gambar pengantin memang aku saja tak mau ambil sangat. Sebabnya diaorang kan memang dah ada photographer mereka sendiri.hihihihihi

P/S : Tema baju raya kitaorang colour ni. Save bajet..








No comments:

RESTAURANT PANAS & PEDAS ~ KAMUNTING, PERAK

 Assalammualaikum Salam Jumaat. Harap semua bloggers masih sudi untuk singgah ke sini lagi.  Minggu lepas awak dan family ada makan kat keda...