Pengikut

Jumaat, 18 September 2015

JANGAN MUDAHKAN PERCAYAKAN SESIAPA...

Salam.
Hari ni awak nak blogwalking.....
Kerja tak banyak, boleh la awak nak merapu - rapan dalam ni sikit...
Lagi - lagi bos awak bercuti, bertambah la kemalasan nak buat kerja..
Huhuhuhu...Jangan nak ikut perangai awak ni..

Manusia..
Bila cerita dari cerita mesti akan ditambah tokok bagi sedapkan cerita..
Tapi, hakikatnya orang lain pula yang terima padahnya..
Aku bukan tak percaya..
Tapi dah pernah terkena...
Biarkan lah apa pun yang nak dikatakan..
Aku tak kisah..
Asalkan tak mengganggu ketenteraman orang lain..
Sebenarnya ada juga sekelumit perasaan tu untuk ambil kisah..
Itulah dikatakan 'manusia'...
Kalau tak..tak adanya nak buat entri yang macam ni kan kan kan kan....


Jangan kata akak tak payung

Gambar sekadar hiasan..
Tak ada kena mengena yang hidup mahupun yang mati..

P/S : Bila Handphone awak nak siap ni...............

0 ulasan:

Catat Ulasan

THANKS FOR COMMENT...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails