Pengikut

Rabu, 23 April 2014

DHIYA AISYA DEMAM

Salam

Sedih tengok keadaan anak demam.
Rasa xsanggup tengok dia sakit.
Kalau boleh biarlah sakit demam 2 pindahkan kat awak.
Biar awak je yang menanggung demamnya 2.
Dah la ubat susah nak telan...Ikut siapa pun xtau la....
Awak xkisah langgsung nak berjaga malam nk jaga anak yang demam.
Awak rela xtidur malam.
Macam poyo je kan....
Tapi itula realitinya...

Anak pulak asyik nak memerap je ngan awak..
Dengan papanya langsung xnak.
Alahai anak.....
Awak ikutkan je apa saja kemahuannya.
Orang sakit ni mana boleh nak marah-marah.
Penat pun penat la melayan kerenah budak kecik 2..
Xsampai hati nak marah-marah pun..
Kalau marah-marah, alamatnya awak pulak yang kena marah ngan papanya.




Muka orang demam..Rindunya


Anak mama tengah fikirkan apa 2 sayang........Sedihnya mama tengok pic ni

P/S : Alhamdulillah sekarang anak mama dah sihat..

0 ulasan:

Catat Ulasan

THANKS FOR COMMENT...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails