expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass>

Rabu, 23 April 2014

BERHALFMOON FAREEDA

Salam

Sekarang ni fesyen tdung bawal fareeda makin menjadi-jadi
Awak pun terikut sama
Mudah n simple sangat-sangat
Bawal awak memang banyak stok
Beli yang cap kanggaroo je pun
RM5 je pun sehelai.

Nak beli tudung fareeda yang original xmampu.
Awak try la plak halfmoon ala-ala fareeda.
Menjadi la plak kan....
Kena beli halfmoon banyak-banyak la plak lepas ni.




P/S : Ok x?

DHIYA AISYA DEMAM

Salam

Sedih tengok keadaan anak demam.
Rasa xsanggup tengok dia sakit.
Kalau boleh biarlah sakit demam 2 pindahkan kat awak.
Biar awak je yang menanggung demamnya 2.
Dah la ubat susah nak telan...Ikut siapa pun xtau la....
Awak xkisah langgsung nak berjaga malam nk jaga anak yang demam.
Awak rela xtidur malam.
Macam poyo je kan....
Tapi itula realitinya...

Anak pulak asyik nak memerap je ngan awak..
Dengan papanya langsung xnak.
Alahai anak.....
Awak ikutkan je apa saja kemahuannya.
Orang sakit ni mana boleh nak marah-marah.
Penat pun penat la melayan kerenah budak kecik 2..
Xsampai hati nak marah-marah pun..
Kalau marah-marah, alamatnya awak pulak yang kena marah ngan papanya.




Muka orang demam..Rindunya


Anak mama tengah fikirkan apa 2 sayang........Sedihnya mama tengok pic ni

P/S : Alhamdulillah sekarang anak mama dah sihat..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails