expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass>

Rabu, 29 Januari 2014

DALAM DILEMA...HATI SANGATLA SAKIT DAN SEDIH BILA MEMIKIRKANNYA

Salam,

Pagi ni sangat ceria.
Ada someone yang nak datang.
Hati berbunga-bunga riang, muka berseri-seri nak pergi kerja.
Xsabar nak tunggu time 2 tibe..
Sangat gelojoh terus aje call tanye khabar berita.........

Last2 xjadila plak..
Sangat sedih, pilu hati ni.
Jngan mengharap sangat....
Aduh, terluka benar hati ini..
Ya Allah berilah keajaiban..
Aku mengharap sangat ni..
Dengarlah rintihan seorang ibu ini.....


Sebelum mendengar khabar berite...berseri2 kononnya

P/S : Mod terus down.......

Jumaat, 24 Januari 2014

SAYA NAK EMAK SAYA

Salam

Rindukn emak plak.
Semua orang nak dirindukan..
Tapi hati ni sedih sangat...

Baru bagitahu kat adik hati ni sedih sangat xterhingga.
Mak dah call tanya khabar.
" Kenapa sedih bagitahu mak ap sebab yang sedih sangat 2"
X tercakap..hanya mampu berkata " xada apa2 la mak, mak jangan risau la".

Xboleh simpan rahsia betul adik aku ni...huh


Sayang mak, rindu mak

P/S : Sahabat sejati yang kumiliki di dunia ini adalah emak..TUHAN tolong jaga dia untukku saat ku jauh dengannya..

Khamis, 23 Januari 2014

SAYA RINDUKAN MY DAUGHTER

Salam.

Touching sikit pagi ni.
Bangun pagi je teringat kan anak.
Sebabnye sedih sangat pasal dengar berite semalam mengenai budak umur 2 tahun yang dirogol dan diliwat oleh teman lelaki ibunya sendiri..Sedih sangat.

Ya Allah kau jauhkanlah segala perkara buruk yang menimpa anakku.



Ada isras-iras x muka we all..Cantik n comel macam mama dia kan kan kan kan....

Dah dapat kaki ni, memang xreti nak duduk diam.. Kalau bawa pergi supermarked dia akan tawaf 2 3 kali. Huh memang sangat letih bawa budak kecik ni.
Sekarang dah pandai sebut mama & papa...Happynya bila anak panggil mama..Sayu je hati.


Sangat gedik kan my daughter.. Entah apa-apa gayanye

P/S : Rindu xterhingga..

Rabu, 8 Januari 2014

WORDLESS WEDNESDAY~~~MEOW OH MEOW

Salam



P/S : Sudah-sudalah 2 En. Meow oii..xpayah nak menyamar sangatlah..Orang boleh kenal la

Jumaat, 3 Januari 2014

HARUM MALAM

Salam...



Wahhh produk baekk punya.. jadi pompuan ni leceh sikit.. walaupun anak dah berderet-deret, prestasi harus sebagus sebulan pertama perkahwinan.. jom pakat tawan hati suami dengan HARUM MALAM.. sapa xsayang laki hoii.. mestila syg kan..


P/S : I dah try..u all try la juga

MERPATI OH MERPATI

Salam

Putih-putih melati
Merah merah delima
Siapa yang baik hati
Pasti ku terima

Aduh xad kena mengena pun

Nak habak mai sikit ni
Aku dah tension sangat dengan burung-burung merpati yang selalu sangat bertenggek kat bumbung beranda umah sewa aku.
Banyak pulak 2..Kalo burung-burung 2 semua xmeninggalkan najis nya xpe la juga.
Kat beranda 2 penuh dengan najis diaorg je.

Pagi ni betul-betul mendatangkan kemarahan aku.
Ada pulak diberaknye kat seluar aku yang baru basuh.
Huh menguji kesabaran betul.. Nak je sembelih sekor2 burung 2 semua.
Sape punya burung merpati pun xtaula..

P/S : Ada sape2 tau x cara nak halau burung 2 semua

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails