Thursday, December 5, 2013

REDHA KAH AKU

Salam..


Redhakah aku??
Aku masih lagi tidak boleh menerima akan berita itu.
Ianya seperti mimpi ngeri dalam hidup aku.
Ianya sangat menyakitkan hati aku.
Aku berpura-pura kuat dihadapan semua orang..
Hakikatnya, Allah sahaja tahu apa yang bermain dihati ku.

Ya Allah
Apa ini semua?
Hukum karma apa yang berlaku ke atas aku?
Aku tahu ujian ini sangat berat.
Aku akan berusaha untuk mengatasi ujianmu ini dengan tenang.

Sekarang..
Aku dah boleh tersenyum girang.
Aku mesti pandang kehadapan.
Ku xkan toleh lagi kebelakang untuk melihat mimpi2 ngeri itu.

Itu sudah takdir ku..
Aku kena terima.
Aku redha....

Dah lama xuplode gambar sendiri....


P/S : Cantik x Bedahhhhhhhhhh

No comments:

RESTAURANT PANAS & PEDAS ~ KAMUNTING, PERAK

 Assalammualaikum Salam Jumaat. Harap semua bloggers masih sudi untuk singgah ke sini lagi.  Minggu lepas awak dan family ada makan kat keda...