Tuesday, December 17, 2013

LUAHKAN JE

Salam..

Baru tahu..
Baru tahu..
Rambut sama hitam, hati lain-lain...

Baru tahu..
Memang aku xpuas hati..

Sekarang semua dah terbongkar
Sekarang sudah tahu siapa kau sebenarnya..
Dulu hanya dengan khabar angin saja.
Sekarang memang dah nyata dan terbukti dengan mata.

Tensionnya rasa hidup dengan orang yang macam ni.
Nak kena jaga hati dan perasaan diaorang saja.
Hati  kita sapa yang nak jaga.
xkan nak biarkan luka yang berpanjangan.

Sangat-sangat hipokrit..
Memang aku xboleh nak terima la semua ni..
Aku dah jadi janggal sangat-sangat dengan semua ni..
Aku dah jadi meluat sangat-sangat dengan apa yang berlaku.

Ok.
Aku jadikan ini sebagai ikhtibar.

P/S : Macam mana nak hadapi hari-hari esok selagi hati xpuas hati, nak cakap ke x?




No comments:

RESTAURANT PANAS & PEDAS ~ KAMUNTING, PERAK

 Assalammualaikum Salam Jumaat. Harap semua bloggers masih sudi untuk singgah ke sini lagi.  Minggu lepas awak dan family ada makan kat keda...