expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass>

Rabu, 30 Oktober 2013

CANTEK X MATA SAYA..COMEL X MATA SAYA....CANTEK X MATA KAMI..COMEL X MATA KAMI

Salam...

Penangan parody budak legoland..Makin famouse kot
Semua nak ikut parody dia...
Terbahak-bahak tengok youtube diaorang.
Korang boleh search sendiri kat youtube, malas la nak bagi link..


Cantek x mata saya..comel x mata saya...nak menggedik juga..Ada aku kisah korang nak kutuk apa..huhuhuhuhu..Edit je  ni.

Ni lagi satu aku nak tunjuk kat korang


Cantek x mata kami..Comel x mata kami


P/S :Hari ni saja nak menggedik upload gambar mata. Mesti ada yang meluat kan.

Selasa, 29 Oktober 2013

ME & DHIYA LAGI...KELETIHAN

Salam

Usang sangat-sangat.
Malas pun ia juga...
Perkataan ni memang dah sebati dalam jiwa......

Rindu sangat dengan budak kecik ni. Baru dua  hari xjumpa dah rindu sangat-sangat.




Memang letih kot sampai tertidor budak kecik ni. Sambil jalan boleh plak dia tido...huh
Nasib xmeragam bawa jalan-jalan.

P/S : at Bukit Merah je pun..mandi manda  & tengok binatang

Rabu, 23 Oktober 2013

GIVEAWAY JOM MENANG






KLIK
BANNER UNTUK JOIN



HADIAH:

i) 1 set perfume bernilai RM120.00

ii) Ankle bracelet + Shawl + Wallet + CD Pocket + Cellphone Jewellery Sticker

iii) Ankle bracelet + Shawl + Wallet + CD Pocket + Cellphone Jewellery Sticker

iv) Ankle bracelet + Shawl + Wallet + CD Pocket + Keychain



Hadiah ditaja oleh Loveperfume & Yumida




TAMAT: 9 NOVEMBER 2013

WORDLESS WEDNESDAY~~~~BUKAN REVLON

Salam


P/S: Nak makan apa tengahari ni

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails