expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass>

Selasa, 27 Ogos 2013

'REALITI MANUSIA PANDANG PADA LUARAN'

Salam

"Kenapa isteri kau pendek, gemuk, hitam, kulit dia ada parut pulak tu? Macam mana kau boleh terpikat kat dia?"

"Aku kenal dia dah lama. Kau baru je jumpa dia, sebab tu kau tak terpikat dekat dia. Apa yg penting sekarang aku yg nikah dgn dia dan paling penting susah utk aku jumpa perempuan macam dia."

"Maksud kau? "

"Dia jaga aurat dia, maruah dia terpelihara. dia mampu jaga maruah aku dan dia berpegang teguh dgn agama dan paling penting dia mampu melahirkan zuriat untuk aku hantar anak2 lelaki aku berjuang fi sabilillah.!!"

"Kagum la aku dgn kau sbb tak pandang pd kecantikan."

(senyum) "Bukan aku tak pandang pd kecantikan, sebab aku pandang 'kecantikan' lah aku pilih isteri aku untuk dinikahi. Cantik itu di sini, syeikh." (tangan tunjuk di dada, yakni hati)
 p/s :  Kalaula semua lelaki macam ni...mesti ramai wanita y terpelihara kan...

1 ulasan:

THANKS FOR COMMENT...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails