expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass>

Rabu, 10 Julai 2013

CANTIK SANGAT

Salam,
Selamat berpuasa.
Apa macam first day bangun sahur dan berpuasa.?
Budak2 mesti excaited kan. Tambah2 tengok gelagat diaorang bangun pagi nak sahur...Macam2 ragam..memang kelakar..

Alahai..terasa sedih sangat..
Sebabnya orang lain semua bersahur dengan family masing2
Aku..
sorang2 ajelah..Pagi tadi sahur dengan air masak je..Sedih sangat
Masuk office buka Fb, tengok wall penuh dengan status sahur diaorang..Lagi la tambah sedih.
Macam mana lah gelagat si kecik masa sahur kan..
Time nak buka karang..macam manalah agaknya ye...

Subhanallah..
Sangat cantik...
Istana Ais di Silverthone
Nak tengok banyak lagi tempat2 cantik tengok kat SINI.
Serius..memang sangat cantik.

Aku duk terpikir macam mana la rupanya Istana Nabi Sulaiman. Nak sangat pergi tengok istana 2, sampaikan Puteri Balqis pun kagum, ingatkannya air laut, tapi kaca..

P/S : Nak berbuka apa ek hari ni? Nak pergi Bazaar mesti ramai giler..

4 ulasan:

  1. subhanallah..selamat berpuasa

    BalasPadam
    Balasan
    1. Selamat berpuasa..kejar pahala banyak2..insyaallah

      Padam
  2. Balasan
    1. juadah apa berbuka hari ni....selamat berbuka puasa

      Padam

THANKS FOR COMMENT...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails