Wednesday, June 19, 2013

MUKA HAPPY~~~~LALALALA

Salam.
Selamat pagi  semua...

Semalam my husband mc. Sakit gigi n nak p cabut gigi. rasanya tahun ni 3 kali dah asyik cabut gigi je.. Apa kesnya. Pas 2 p la bawa sekali ngan si kecik ni, Mil aku pun ikut sama. Cuma aku je y xp.
Yelah kan aku ni nun di Selatan Perak, My husband n daughter nun di Utara Perak...huhuhuhu..Sedih2
Tapi walaupun kami berjauhan, aku tau akan aktiviti diaorang dekat sana...hehehehehe


Happynya dia dapat nek buaian ni. kena juga belikan 1 untuk budak kecik ni. Tapi aku takut benda alah ni xtahan lama, sebabnya tentera-tentera kat rumah MIL aku 2, mesti berebut-rebut nak naik juga.
Kalau setakat aku yang memberi arahan kepada tentera-tentera tersebut, comform diaorang akan buat nohing je, xmakan disaman langsung.


Ala..rileksnye dia duduk, xtakut jatuh ke budak kecik, macam orang besar aje gayanya.





 2 duk tengok apa kat belakang 2, rambang matalah 2, banyak sangat mainan kat belakang 2,

P/S : Rambut mula gugur, mata pun dah kabur, gigi banyak yang bertabur, makan pun makan bubur, tandanya dah dekat ngan kubur.....

6 comments:

safurara said...

dear,bape rm buai ni? eh share kat i.i nk beli.pleaseeee.,hehehe

ejulz said...

comel.. :)

Terus doakan utk sahabat ejulz ni k.. tq

http://kampung-kameq.blogspot.com/2013/06/doakan-untuk-dia.html

ANDAIANNYA said...

RM400.00

ANDAIANNYA said...

ok....

aman_arab said...

tu dia aih...mahal bebenor...budak sempat main kejap ja...dah besar sikit tak leh main dah.

shahrilhakime said...

tempat yang selalu awok elak kalo pegi shopping complex..... kalo beli utk sorg...yang lenlain mesti nak...... tak layan tak boleh.... solutionnye...elak lalu tempat camni.... hihihih

RESTAURANT PANAS & PEDAS ~ KAMUNTING, PERAK

 Assalammualaikum Salam Jumaat. Harap semua bloggers masih sudi untuk singgah ke sini lagi.  Minggu lepas awak dan family ada makan kat keda...