expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass>

Jumaat, 21 Jun 2013

BALIK RAYA~~~~RUMAH MAK OR MAK MERTUA

Salam

Puasa pun belum lagi,
Tapi dah sibuk nak fikir persiapan raya.

Tapi karang kalau dah dekat nak menjelang raya.
Mesti sibuk berbalah antara suami isteri nak balik raya dimana?
Rumah mak or mak mertua.??????
Macam-macam ragam, macam-macam cerita timbul.

Tapi aku beruntung sikit...
Sebabnya rumah mak n mak mertua aku dalam satu daerah je..
xadlah nak berebut-rebut nak balik raya.
Pagi rumah mak mertua, lepas bersalam-salam bagai pergi rumah mak aku plak..

P/S : Korang dah tempah ke baju raya???? Tahun ni purple...

4 ulasan:

  1. wahhh... dah fikir dah nak balik rumah sape raya nih. hihi... awal sungguh

    BalasPadam
  2. kena fikir awal2..senang nak buat keputusan...

    BalasPadam
  3. masalah yang selalu terjadi tiap kali datang raya..... bawak bincang elok2... dan buat lah giliran..... naseb baek awok dengan Mem kampung satu Negeri....

    BalasPadam
    Balasan
    1. samala...kg awok n kg hubby awok dekat aje...so xada mslh nk pk pasal balaik kg siapa?

      Padam

THANKS FOR COMMENT...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails