Friday, May 3, 2013

SURAT CINTA AKU....

Salam,

Selamat pagi semua. Semoga hari yang mulia ini kita semua diberkati oleh Allah hendaknya.
Sekarang ramai bloger-bloger @ bukan bloger, mengisukan mengenai politik. Memang sangat-sangat panas, tersilap tulis memang akan menampah bala, kena saman, masuk lokap n macam-macam lagi. Kempen pulak memang xabis-abis lagi selagi xmengundi. Kutuk sana, kutuk sini macam-macam bahasa kesat yang dah terkeluar.

Itu hanya mukadimahnye sahaja..huhuhuhuhuhu
Yang aku nak ceritakan kat sini mengenai surat cinta-cintun aku masa muda mudi dulu 2 ha...
Aku masih simpan kemas lagi surat cinta aku masa ngan first love aku. Mesti korang nak muntah kan membacanye. Ada aku kisah, muntah hijau sekali pun aku xkisah. hahahahaha
Banyak juga surat-surat cinta dia yang aku simpan. Maklumlah zaman aku 2 handset masih lagi xberapa banyak, nak beli pun xmampu lagi kot, So sebagai penghubung kami, kami gunakan surat aje. Semua surat-suratnye ditulis dengan kata-kata yang sungguh romantis sehimgga daku membuai rasa, uweeeeekkkkk. Sila cebikkan muka anda ye...
First love aku memang seorang yang jiwang. Tapi aku ni je ibarat tunggul kayu, yang xreti nak bermadah-madah..huhuhuhuhu
Suratnya sampai sekarang masih kemas dalam simpanan aku. Husband pun masih xtahu lagi, tapi kalo dia baca blog aden ni, xkisah pun memang nak kasi dia tahu. 
Masa kami clash semua surat-surat yang aku bagi kat dia, dia pulangkan balik. Aku terima je. Sebab kami clash rahsia ye.
Aku pun dah kawen dia pun dah kawen sekarang dah nak timang anak pun.. yang pastinya aku dulu timang anak walaupun dia kawen dulu...huhuhuhuhu

Second love aku sampai sekarang xpernah aku dengar khabar berita, xtahu lah samaada hidup or mati. Yang ini pulak memang xreti nak berjiwang n penyengap sikit n pemalu juga. Muka persis macam Aaron Aziz, tapi gelap sikitla bukan aku yang cakap tapi my husband pun akuinya...huhuhuhuhu

Third love, tentulah my husband. Dia dulu merangkap abg angkat je. Last-last aku yang terangkat jadi isteri dia. Diharapkan hubungan kami suami isteri kekal hingga ke akhir hayat.

Bahagianya..suka2




P/S : Tajuk macam xkena dengan isinye sahaja..layan kan aje la.....

3 comments:

Lieza Nordin said...

hehheeh.. xpe.. terangkat jadi isteri :D hehehe... sonok baca balik surat2 cinta zaman cinta monyet dulu..bahhahha... smga terus bahgia n diredhaiNya.. happy blogging ^______^

ANDAIANNYA said...

Tau xpe..tetibe je nak mengimbau nostalgia dulu2..lucu sgt, terasa kebudak-budakanya

Ahmad Kamil said...

='(...tak pernah dapat surat cinta...#ForeverAlone...haha

5 personaliti seorang bapa

http://iniblogabangkamil.blogspot.com/2013/05/5-personaliti-seorang-bapa.html

RESTAURANT PANAS & PEDAS ~ KAMUNTING, PERAK

 Assalammualaikum Salam Jumaat. Harap semua bloggers masih sudi untuk singgah ke sini lagi.  Minggu lepas awak dan family ada makan kat keda...