Friday, May 3, 2013

KAMI BERTIGA~~~~~~

Salam...

Cun-cun x anak-anak Mat Sani ni..huhuhu
Rindu pulak kat adik-adik aku ni.
Bile jumpa je mangai bising nye. Dah kena tegur ngan pak Mat Sani barulah menikus duk diam.


Yang tangkap gambar ni adik bongsu aku. So, xadalah muka dia dalam ni..hehehehehehe
Yang baju hijau tudung kuning 2, beriaya-iya nak aku balik kg. Tapi aku dah cakap yang aku xboleh balik sebabnye kan aku kena bertugas PRU 13 kat Tapah. Xpaham-paham bahasa. Ada benda penting yang dia nak ceritakan kat aku, huh, macam xada telefon je nak nyembang. 2 la masalahnye nak sembang lama2 dalam telefon xad feel katanye.

Bile berjumpa je situdung kuning 2 xabis2 nak bercerita pasal kampus dia kat UUM 2, si tudung merun 2 plak xabis2 duk citer tempat kerja dia. Abis aku ni jadilah pendengar setia diaorang. E2 sebablah beriya-iya suruh aku balik xada sesiapa nak dengar citer diaorang lah 2.

P/S : Adik2 aku 2 single lg tau..berkenan ke?????




6 comments:

FarahFerraDotCom said...

Salam perkenalan.. Semua comei2 la..meh cite kat sya nk dengar..hehehe..;p

Ahmad Kamil said...

hamboi..kemain dia posing tangkap gambar..=P

5 personaliti seorang bapa

http://iniblogabangkamil.blogspot.com/2013/05/5-personaliti-seorang-bapa.html

ANDAIANNYA said...

Tq..Kami mmg comel..Boleh jg 2

ANDAIANNYA said...

Hehehehe...Biasala 2 org perempuan mmg suke posing dpan kamera

good said...

aku suka melihat kalian ber3 beautiful girl :D Salam persahabatan

ANDAIANNYA said...

Tq....

RESTAURANT PANAS & PEDAS ~ KAMUNTING, PERAK

 Assalammualaikum Salam Jumaat. Harap semua bloggers masih sudi untuk singgah ke sini lagi.  Minggu lepas awak dan family ada makan kat keda...