Thursday, May 23, 2013

GRRRRRRRRRRR~~~~KECUAIAN DIRI SENDIRI

Salam
Dah beberapa hari xmenaip entry.
Hari ni aku menaip entry dalam keadaan yang bermacam-macam rasa, terutamanya sedih bercampur gembira.
Sedih...karang aku citer ye...
Gembira...Dah tentulah nak balik ke kampung untuk berjumpa dengan orang-orang yang tersayang.

Malam tadi aku yang sedang bekerja part time di CC. ini iklan sampingan.
My second bos datang nak tutup kedai.
Ya Allah..bau busuk sangat menusuk-nusuk ke hidung. dalam fikiran mesti my second bos aku ni minum arak dah ni..Al-maklumla orang non muslim, apa kejadahnya.
Mulalah nak bercakap merapu-rapu benda yang xpenting. habis semua hal peribadi dia terkeluar..Huh..
Muka memang sah-sah dah India & agama Krishtian..Sambil merapu-merapu 2 dia cakap dia orang melayu, Aku jadi kompius, apalagi minta diri cabut dululah.

Ok, aku nak cerita hal pagi tadi.
Ini memang kesalahan & kecuaian yang aku dah lakukan...

Tengok ni apa dah jadi......



Grrrrrr..Sakittttt hatiiiiiiiii
Baju ni baru 2 3 kali je aku pakai..sedihnya
Memang aku xada jodoh yang panjang la dengan baju ni...
Nak nangis je rasa...
Telefon husband nak mengadu nasib, untung2 dapatlah 2 3 pasang..
Last2 kena ceramah panjang plak, lagila bertambah sedih, kecuaian diri katanya.......

Suatu ketika dulu bersama kamu dalam kenangan.....




Kome tengok baju je tau..xpayah tgk orang-orangnya....

P/S : Tekad nak berhenti kerta part time hujung bulan ni...seriau,

2 comments:

Cik Nor said...

hurmm..selalu kna kat baju kurung..nak nangis pun ada..huhu

ANDAIANNYA said...

tau xpa....masa kena memang separuh menjerit juga lah...

RESTAURANT PANAS & PEDAS ~ KAMUNTING, PERAK

 Assalammualaikum Salam Jumaat. Harap semua bloggers masih sudi untuk singgah ke sini lagi.  Minggu lepas awak dan family ada makan kat keda...