Pengikut

Isnin, 29 April 2013

PRU 13~~~~~KENA BERTUGAS

Salam

Tajuk dah terang tang-tang ok.
Kena bertugas PRU 13 di Tapah, so aku xboleh balik kg minggu ni.
Xdapatlah nak merasa kehangatan nak mengundi 1st time utk kali ini di tempat sendiri.
Patutlah minggu lepas ada terima panggilan suruh aku pergi undi pos.
Tapi aku ada  terima panggilan juga dari Pejabat Daerah supaya bertugas 5 Mei ini. Tapi aku dah tolak tawaran 2.

Tapi......
Kali ni memang aku xboleh tolak dah. nak xnak aku tetap kena bertugas juga..huhuhuhuhuhu
Hari Rabu ni kena bertugas, tapi Rabu kan cuti..xbest betullah.

Minggu ni xdapatlah nak tengok telatah manja budak kecik ni. Rindu sangat...




 P/S : Aku masih xtahu samaada nak undi pos ke x? masih belum terlewat lagi ke aku nak undi pos? eeeeeeee. kan dah buat aku pening. Malas betullah.

6 ulasan:

  1. slm sis sggh bls ni he3...


    owh org bagan serai ye,husbd saya org selama,taiping.bos saya org tapah hurm eh dia kt chenderiang(betul ke ejaan ni) yg area lata kijang tu.baru je pergi kedir kawin ank bos.

    slmt mengundi ye....husbd saya pun kena bersengkang mata berjaga ms mengundi tu.esok paginya tu br dia balik,mmg incik bos dia dh pesan awal2 :)

    BalasPadam
  2. Salam.

    Comelnya la hai baby mala, gmbr kedua tu,hehehe

    Pilihanrya 5thn skali je mala.. ^_^

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tq...bak kata k. Normi Nieza berkhidmat utk negara

      Padam

THANKS FOR COMMENT...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails