Pengikut

Isnin, 15 April 2013

MANISNYA CINTA....

SALAM,,,,

Bosannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn...
Mengantukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk....
Malasssssssssssssssssssssssssssssssss....

Hari ni memang terasa sangat bosan 2. Mengantuk xpayah nak cakaplah, malam tadi tidur lambat, pagi ni pulak subuh gajah lagi terpaksa drive dr Bagan Serai ke Tapah.

Malam ni xtau nak buat apa. Nak tengok tv cerita pun makin bosan. Kalo ada anak disisi memang best, comformlah xbosan..Tapi apa boleh buat, baca kat SINI.

Nasiblah ada beli novel ni. bolehlah juga layan novel malam ni.



2 ulasan:

  1. hda mcm pernah baca novel nih. huhu. tapi tuh lah. tak berapa ingat. hehe :D

    BalasPadam
  2. Boleh tahan la novel ni..mb nnti akan dijadikan filem, pelakon utama fazura...

    BalasPadam

THANKS FOR COMMENT...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails