expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass>

Jumaat, 22 Mac 2013

SALAM JUMAAT

Salam...
lama sangat aku xbuat entry....memang lama giler,
Header pun masih xbertukar lagi 2...
almaklumlah aku kan sekarang dah mrs...bukan miss lg dah...huhuhuhuhuhu...

Nak kata sibuk idak juga....
tapi kemalasan yang melampau 2 memang xboleh nak buang dah...rasa mcm dah sebati dalam diri ni...

apa apa pun harap korang semua jangan rwemove aku ye...huhuhuhuhuhu
ni aku nak habaq mai cikit, meh la follow bloggers baru ni...ish2.dah la lame xupdate blog..tibe2 nak suruh rg len follow blog entah sape2 entah...heheheheh..jgn marah....

Follow la...

http://aeinsweet92.blogspot.com/



 


P/S : ni blog adik aku....support la cikit ye...dia br nak berjinak2 dalam dunia blogger ni...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

THANKS FOR COMMENT...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails