Wednesday, January 4, 2012

SENYUM...LALALALALALA

Salam,

Rasa seronok je tengok baby si tembun ni senyum....huhuhuhuhuhu
Senyum seronok, sebab nak pi jalan-jalan...tengok ajelah tangannye 2, xsabar2 nak suruh org angkat dia keluar dar buai 2....Comelnye si tembun ni....


hahaha..ni muka xboleh blah....
Muka masam, kena duduk dalam buai...nak suruh senyum pun susah...Agah macam mana pun xkan senyum, kecuali nak angkat dia keluar dari buai je baru nak senyum.....


P/S: Ini bukan anak aku ok...Ini baby y mak aku ngasuh di kg, Ramai member aku yang salah faham bile aku uplode gambar ni masuk dalam FB...Aku baru kahwin 6 bulan je, masa bile plak aku ada anak sebesar ini, melainkan.....?????

No comments:

RESTAURANT PANAS & PEDAS ~ KAMUNTING, PERAK

 Assalammualaikum Salam Jumaat. Harap semua bloggers masih sudi untuk singgah ke sini lagi.  Minggu lepas awak dan family ada makan kat keda...