Pengikut

Selasa, 10 Januari 2012

LUAHAN PERASAAN~~~~

Salam,

Sesi nak luahkan perasaan di dalam ni...
Rasa dah x tertanggung nak simpan di dalam hati, rasa yang sakit sangat..

Kenapa manusia ni terlalu jahat sangat..
Didepan kita bukan baik lagi, dibelakang kita semua nak kutuk, apa yang kita buat semua salah...Yang betul hanya dia saja..

Kalo mcm ni la keadaanya, mcm mana nak hidup bahagia kalo ada sahaja orang yang nak menyibukkan diri nak masuk campur hal orang lain.
Kalo nak menyelesaikan masalah utk kebaikkan xpe la juga..
Ini x...lagi nak menambahkan keburukkan kat hidup orang lain...

Memang xsukelah hidup dengan orang yang penuh kepura-puraan...
Alamatnya, sudah pasti akan bertengkar berterus-terusan kalo mcm ni...

Diri yang semakin tua, mulut jangan nak lancang sangat nak kutuk orang lain, takut nanti mati xsempat nak minta maaf, sudahlah hati 2 penuh dengan dendam yang xterlerai. Sedangkan mak sendiri pun sanggup dimusuhi kerana masa silam..

Aku melihat sendiri seseorang e2 dilayan dengan penuh kebencian, dicaci didepan org lain. Xmustahil, apa yang berlaku kat seseorang 2 akan berlaku kat aku juga satu hari nanti.

Ya Allah, kenapa mesti aku berjumpa dengan org seperti ini.? Apa yang harus aku lakukan? Kerana semua keadaan sudah pastinye xkan berpihak kepada aku..

P/S: Aku bukan org pertama yang menjadi mangsa keadaan.

4 ulasan:

  1. salam..
    mmg susah berurusan dgn org yg hipokrit..

    BalasPadam
  2. Wlsm..memang susah sangat tapi apakan daya kena telan ajela ap yang dia katakan...

    BalasPadam
  3. manusia ni ada mcm2 perangai
    klu dpt yg bermuka-muka gitu mmg sakit ati dibuatnya

    BalasPadam
  4. Biasalah dik sikap phd tu x leh dipisahkan dgn jiwa manusia...peliknya segulung phd plak yg susah sangat nak dapat...

    BalasPadam

THANKS FOR COMMENT...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails