expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass>

Selasa, 3 Januari 2012

KENAPA AKU MIMPI BENDA ALAH NI....

Salam,
Memang menyeramkan..
Rasa betul-betul je benda alah 2 ada kat depan aku..Tengah tengok aku plak 2..


Dah banyak kali aku baca ayat qursi, tapi mahluk ni tetap nak tenung aku juga.. Maybe aku baca ayat qursi lintang pukang kot..2 yang mahluk ni xberganjak-ganjak duduk kat tepi tingkap bilik aku,,memang menyeramkan...

Bile aku berhenti baca ayat qursi je mahluk 2 pun datang nak gigit tangan aku...mak ai,, memang sakit sangat gigitan dia...Sampai menangis-nangis, berpeluh-peluh tapi aku masih xsedarkan diri juga..bile la aku nak bangkit tido ni...xtahan asyik kena gigit je, aku baca balik ayat qursi dan alhamdulillah aku dah pun terjaga.....

Serius wei, memang menakutkan.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

THANKS FOR COMMENT...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails