expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass>

Khamis, 16 Ogos 2012

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI


Salam Lebaran.
Saya serta suami mengucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin kepada semua yang mengenali diri kami...
Sekiranya ada tersalah kata atau menyinggung perasaan semua..Harap dimaafkan.....


P/S: Xsabarnya nak balik kampung

Jumaat, 20 Julai 2012

SELAMAT BERPUASA SEMUA UMAT ISLAM....

Salam,

Selamat Hari Jumaat Penghulu segala hari..
Esok kita akan menyambut puasa...
Dengan kesempatan ini aku nak ucapkan selamat menjalani ibadah puasa...
Semoga tahun ini kita mendapat keberkatan puasa dan pahala puasa berlipat kali ganda....



Khamis, 26 April 2012

BANG, BAGI SAYA AIR BELUM 1 BUNGKUS YE...

Salam...
Hari ni mod xberapa nak ceria...
Tapi bile tengok gambar ni rasa kelakar la plak....
Cer korang tengok juga.....


P/S : Apa agaknya air belum tahu 2 ek?

Jumaat, 30 Mac 2012

BERSERBAN DI JALAN RAYA LEBIH BERDOSA DARI BERBOGEL DI TIANG?


Salam...

Selamat pagi semua...
Malas nak taip entri panjang2... Sudah pasti gambar seperti kes di atas dah tersebar meluas...
So renung-renungkanlah dan fikir-fikirkan juga......

Khamis, 29 Mac 2012

DAH LAMA XUPDATE BLOG

Salam,

Rasa lama sangat x update blog..
Al-maklumla xberapa nak sihat...
Alahan makin teruk...bile makan je mesti nak kuarkan balik..huhuhuhu

Suami plak nun jauh di utara..Sebulan sekali je boleh jumpa...
Terpaksalah menanggung sendiri masalah alahan berseorangan....Kena la kuatkan juga....
Pening-pening kepala makin menjadi-jadi plak bile waktu petang..
Apa-apa pun kena tabah hadapinya......







Baby Si Tembun yang makin membesar..
Baby anak jiran yang my mom ngasuh

Selasa, 10 Januari 2012

LUAHAN PERASAAN~~~~

Salam,

Sesi nak luahkan perasaan di dalam ni...
Rasa dah x tertanggung nak simpan di dalam hati, rasa yang sakit sangat..

Kenapa manusia ni terlalu jahat sangat..
Didepan kita bukan baik lagi, dibelakang kita semua nak kutuk, apa yang kita buat semua salah...Yang betul hanya dia saja..

Kalo mcm ni la keadaanya, mcm mana nak hidup bahagia kalo ada sahaja orang yang nak menyibukkan diri nak masuk campur hal orang lain.
Kalo nak menyelesaikan masalah utk kebaikkan xpe la juga..
Ini x...lagi nak menambahkan keburukkan kat hidup orang lain...

Memang xsukelah hidup dengan orang yang penuh kepura-puraan...
Alamatnya, sudah pasti akan bertengkar berterus-terusan kalo mcm ni...

Diri yang semakin tua, mulut jangan nak lancang sangat nak kutuk orang lain, takut nanti mati xsempat nak minta maaf, sudahlah hati 2 penuh dengan dendam yang xterlerai. Sedangkan mak sendiri pun sanggup dimusuhi kerana masa silam..

Aku melihat sendiri seseorang e2 dilayan dengan penuh kebencian, dicaci didepan org lain. Xmustahil, apa yang berlaku kat seseorang 2 akan berlaku kat aku juga satu hari nanti.

Ya Allah, kenapa mesti aku berjumpa dengan org seperti ini.? Apa yang harus aku lakukan? Kerana semua keadaan sudah pastinye xkan berpihak kepada aku..

P/S: Aku bukan org pertama yang menjadi mangsa keadaan.

Rabu, 4 Januari 2012

WORDLESS WEDNESSDAY~~~~~DUDUK ANTARA 2 SUJUD,,,,


P/S: Selama ini aku xpernah nak menghayatinye...Ya Allah...

SENYUM...LALALALALALA

Salam,

Rasa seronok je tengok baby si tembun ni senyum....huhuhuhuhuhu
Senyum seronok, sebab nak pi jalan-jalan...tengok ajelah tangannye 2, xsabar2 nak suruh org angkat dia keluar dar buai 2....Comelnye si tembun ni....


hahaha..ni muka xboleh blah....
Muka masam, kena duduk dalam buai...nak suruh senyum pun susah...Agah macam mana pun xkan senyum, kecuali nak angkat dia keluar dari buai je baru nak senyum.....


P/S: Ini bukan anak aku ok...Ini baby y mak aku ngasuh di kg, Ramai member aku yang salah faham bile aku uplode gambar ni masuk dalam FB...Aku baru kahwin 6 bulan je, masa bile plak aku ada anak sebesar ini, melainkan.....?????

Selasa, 3 Januari 2012

KENAPA AKU MIMPI BENDA ALAH NI....

Salam,
Memang menyeramkan..
Rasa betul-betul je benda alah 2 ada kat depan aku..Tengah tengok aku plak 2..


Dah banyak kali aku baca ayat qursi, tapi mahluk ni tetap nak tenung aku juga.. Maybe aku baca ayat qursi lintang pukang kot..2 yang mahluk ni xberganjak-ganjak duduk kat tepi tingkap bilik aku,,memang menyeramkan...

Bile aku berhenti baca ayat qursi je mahluk 2 pun datang nak gigit tangan aku...mak ai,, memang sakit sangat gigitan dia...Sampai menangis-nangis, berpeluh-peluh tapi aku masih xsedarkan diri juga..bile la aku nak bangkit tido ni...xtahan asyik kena gigit je, aku baca balik ayat qursi dan alhamdulillah aku dah pun terjaga.....

Serius wei, memang menakutkan.......

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails