expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass>

Rabu, 16 November 2011

JERUK JERING DAN KELAPA

Salam
Lama juga la x buat entry...busy yang suke membusy kan diri....

Cer korang tengok gambar bawah ni...
Korang pernah makan x?
Ke makanan harian korang..


bagi akula...ini memang sangat pelik....
Kalau jering dan kelapa 2 memang la x pelik.. Tapi yang peliknya sekarang jeruk jering dimakan bersama  kelapa..Agak-agaknya apa rasaya ye?????

Aku xpernah la plak makan jering..memang xboleh masuk langsung nagn deria rasa aku..Ini sarapan pagi member aku..Huh..memang pelik2 aje la dia 2...

P/S : Pelik tapi benar....

Rabu, 2 November 2011

AYUH SKIPING...AYUH SKIPING

Salam,
Seluruh badan hingga ke kaki, semuanya lenguh2 sangat hari ni.....Tapi terasa puas bile dapat buat loncatan menggunakan tali skiping semalam dengan loncatan beribu-ribu kali tanpa henti...hehehehe...Oppsss tipu je..150 kali sahaja itu pun entah betul entah idak kiraanya.

Semangat nak menguruskan badan sangat-sangat la berkobar-kobar, nasib baik member-member housemate pun join sekali semalam lagi la bersemangat nak buat loncatan beribu-ribu, tapi dah xterdaya hanya 150 kali sahaja yang termampu dilakukan, itu pun dah memadai rasanya bagi aku yang baru mula-mula nak berjinak dalam loncatan tali skiping ni...


Kesakitam dan kelenguhan kaki amat terasa kini. Memang sakit sangat...Ini maknanya betul la loncatan yang aku buat semalam kan. Insyaallah akan aku tingkatkan lagi loncatan hingga ke beribu-ribu dari masa ke semasa. Semangat ni...

P/S: Nak kurus..Nak kurus..Nak Kurus.....

Selasa, 1 November 2011

DIAM.. TAK PERLU KATA APA-APA..


Salam,
DIAM.. Terkadang kita hanya perlu DIAM dalam memberi komen.. Terkadang kita hanya perlu DIAM dalam menegur.. Terkadang kita hanya perlu DIAM dalam memberi nasihat.. Terkadang kita hanya perlu DIAM dalam memprotes.. Terkadang kita hanya perlu DIAM dalam persetujuan.. tapi.. Biarlah DIAM kita mereka faham ertinya.. Biarlah DIAM kita mereka terkesan maknanya.. Biarlah DIAM kita mereka maklum maksu...dnya.. Biarlah DIAM kita mereka terima tujuannya.. kerana.. DIAM kita mungkin disalah tafsir DIAM kita mungkin mengundang syak wasangka DIAM kita mungkin disilap diterjemah.. DIAM kita mungkin tidak membawa apa-apa maksud.. jesteru.. jika kita merasakan DIAM itu terbaik.. seharusnya kita DIAM.. namun seandainya DIAM kita bukanlah sesuatu yang bijak.. berkatalah sehingga mereka DIAM..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails