expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass>

Khamis, 27 Oktober 2011

Segmen jom cite gambar paling kelakar!

Salam,
Jom join segmen ni....

Bagi korang memang xkelakar tengok gambar ni, tapi bg aku sangat kelakar dan sengal betul...
Ish2.....Tengok ajelah tudung yang aku pakai, xkena langsung ngan kain yang warna pink + maron...
Macam mana lah aku boleh posing2 lg kat pokok2 yang menghijau dekat situ, haiya..nak je aku tenyeh2 kepala aku ni...huhuhuhuhuhu

Nak join TEKAN SINI

1 ulasan:

  1. Kalau x brief tadi memang x pasan. Heheehe..
    TQ join segmen yang x bape ni ek. Salam kenal.

    BalasPadam

THANKS FOR COMMENT...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails