Tuesday, September 20, 2011

RASA NAK SEKEH LAJU LAJU JE KAT ANAK JIRAN AKU NI..

Salam,
Waktu rehat tengahari aku mest blik rumah. Dapat lelapkan mata setengah jam rasa syukur sangat. Poyo je kan, macamla kat office 2 buat kerja banyak sangat..huhuhu..Tapi tapi nk bagi tahu ni, anak jiran aku selang sebuah je dari rumah aku ni suka sangat main main dengan mengeluarkan suara y kuat..So, bila dh nak terlelap tiba tiba terdengar budak2 menjerit jerit dan juga kadang kadang menyembang dengan kakaknya y berumur 6 thun dengan suara y kuat juga..Langsung membantutkan aku nak melelapkan mata y hampi kuyu ni...

Time 2 aku rasa nak sekeh laju laju je kat budak berdua 2. Ni malam ni, macam xrti nk tdo awal je bdk berdua 2.. Apa lg y dibuatnya budak berdua 2. Mak bapa nya mane ntah, xrti nk suruh ank msuk rumah tdo ke. Kalo xmengeluarkan suara y kuat2 xpela, aku xkisah..ini siap nyanyi2 lagu raya lg..Hush, dh xthan dh ni..rs nk menyekeh je kat bdak2 2...

P/S:Mod nk tdo xselesa,bila la sesi nyanyian sumbang diaorg 2 nk habis.

No comments:

RESTAURANT PANAS & PEDAS ~ KAMUNTING, PERAK

 Assalammualaikum Salam Jumaat. Harap semua bloggers masih sudi untuk singgah ke sini lagi.  Minggu lepas awak dan family ada makan kat keda...