Thursday, September 22, 2011

KENANGAN ZAMAN KEGEMILANGAN

Salam,
Hari ni cuma aku je kat office, so aku nak buat apa, ikut suka aku la...Kerja pun xbanyak, semua orang keluar g KL untuk meraikan staf staf  yang menerima anugerah khidmat cemerlang tahun 2010. Time aku bile entah ye nak dapat pekerja cemerlang ni..huhuhuhu, Tahniah kepada Wan Rosmainey dan En. Roslan ( My Bos ). Anugerah 2 memang layak untuk korang..

Memandangkan ketiadaan kerja dan juga idea yang semakin berkurangan nak mengupdate blog, adalah beberapa gambar aku masa aku join Sukan SUPER Negeri Perak,wakil Daerah Kerian 2007 dalam sukan pencak silat..


Cerahnya gambar ni, Siapa ntah orangnya yang menangkap gambar..Muka aku cam skema je, betul2 muka suci time ni...huhuhuhuhu



Cer teka mana gambar aku....?


Eh eh..ramainya, aku sendiri pun dah xperasan aku duk mana time ni

P/S : Banyak ni je gambar yang ada, itu pun member yang uplode tadi

No comments:

RESTAURANT PANAS & PEDAS ~ KAMUNTING, PERAK

 Assalammualaikum Salam Jumaat. Harap semua bloggers masih sudi untuk singgah ke sini lagi.  Minggu lepas awak dan family ada makan kat keda...